طراحی و انیمیشن

آموزش و قبول سفارش انواع طراحی و انیمیشن دو بعدی و سه بعدی

طراحی و انیمیشن

آموزش و قبول سفارش انواع طراحی و انیمیشن دو بعدی و سه بعدی

نمایش عکس ها در فلش - قسمت دوم

11- به پنل Align رفته و عکس را روی صفحه تراز نمایید. کلید F8 را فشار داده تا پنجره Convert to Symbol باز شود. گزینه Movie clip را انتخاب کنید.

12- روی فریم های 45 و 60 کلیک کنید و کلید F6 را فشار دهید.

13- روی فریم 30 کلیک کرده و پس از انتخاب ابزار Selection ، یکبار روی عکس کلیک کنید. به پنل خصوصیات بروید. از دکمه Style در زبانه Color Effect گزینه Tint را انتخاب کرده و مقدار آن را روی 100% تنظیم نمایید. این فرایند را همچنین برای فریم 60 هم انجام دهید. اکنون تصویر کاملأ سیاه می شود.

14- بین فریم های 30 و 45 و همچنین فریم های 45 و 60 کلیک راست کنید و دستور Create Motion Tween را انتخاب کنید.


دستور Create Motion Tween


15- یک لایه جدید بالای لایه Image 2 ایجاد کرده و نام آن را به Image 3 تغییر دهید. لایه Image 3 را انتخاب کرده و پس از کلیک روی فریم 60 کلید F6 را فشار دهید.

تغییر نام لایه

16- در حالی که فریم 60 در حالت انتخاب می باشد، سومین عکس را از پنل Library به روی سند و روی دومین عکس بکشید. به منوی Align بروید و عکس را روی صفحه تراز نمایید.

17- کلید F8 را فشار دهید تا پنجره Convert to Symbol باز شود. در قسمت Type ، گزینه Movie clip را انتخاب نمایید. 18- روی فریم های 75 و 90 کلیک کرده و کلید F6 را فشار دهید. روی فریم 60 کلیک کرده و پس از انتخاب ابزار Selection ، یکبار روی عکس کلیک کنید.

19- روی فریم 60 کلیک کرده و پس از انتخاب ابزار Selection ، یکبار روی عکس کلیک کنید. به پنل خصوصیات بروید. از دکمه Style در زبانه Color Effect گزینه Tint را انتخاب کرده و مقدار آن را روی 100% تنظیم نمایید. این فرایند را همچنین برای فریم 90 هم انجام دهید. اکنون تصویر کاملأ سیاه می شود.

20- بین فریم های 60 و 75 و همچنین فریم های 75 و 90 کلیک راست کنید و دستور Create Motion Tween را انتخاب کنید.

ایجاد حرکت در فلش

21- برای تست و مشاهده تکنیک، کلیدهای Ctrl+Enter فشار دهید.

مشاهده انیمیشن در فلش

منبع:
http://persiangfx.com/fa/tutorials/flash/basics/lesson9-display-images-with-slide-show/

نظرات 1 + ارسال نظر
مهرداد جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:27 ق.ظ http://nanoschool.blogfa.com

سلام.ممنونم ازاینکه به وبلاگم سرزدی. وبلاگ مفیدی داری.آموزش فلش جالب بود.امیدوارم تداوم داشته باشد.من رابا مشق شب/مهرداد لینک کنید.شمارالینک کردم.بازهم سربزن.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد