طراحی و انیمیشن

آموزش و قبول سفارش انواع طراحی و انیمیشن دو بعدی و سه بعدی

طراحی و انیمیشن

آموزش و قبول سفارش انواع طراحی و انیمیشن دو بعدی و سه بعدی

فعالیت های ما

گروه طراحی ایده کام، متشکل از مهندسین مجرب و خوش قریحه، در تلاش است تا ضمن همکاری و مشتری مداری، ایده هایی را که تنها در ذهن پرورانده می شوند را به واقعیت مبدل گرداند. این گروه با سالها تجربه در زمینه انواع خدمات کامپیوتری، بخصوص طراحی گرافیکی، توانسته است جایگاه قابل قبولی را در عرصه ی طراحی گرافیکی کسب نماید. بهره گیری از مهندسین کارآمد، متخصص، خوش ذوق و دارای احساس مسئولیت و همچنین ارائه خدمات منحصر به فرد با قیمت مناسب از ویژگی ها و نقاط قوت ایده کام می باشد.
مهمترین فعالیت های این گروه، عبارتند از:
ارائه ی مدرک رسمی «مهارت گرافیک رایانه» از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری مرکز مهارت آموزی خردمندان مبتکر برتر. لطفا قبل از هرگونه تماس برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک بفرمایید.
طراحی گرافیکی اعم از طراحی کارت ویزیت، لوگو، قالب سایت، بنر، پوستر، لیبل، کاتالوگ، بروشور، جلد کتاب، مجله، صفحه آرایی، کارت شناسایی، سربرگ، کارت دعوت، کارت تبریک و
● عکاسی و تصویر برداری به صورت حرفه ای
● میکس و مونتاژ فیلم
ساخت انیمیشن های دو و سه بعدی
برگزاری دوره های آموزشی طراحی گرافیکی و خطاطی بصورت خصوصی و عمومی
● مشاوره در طراحی و پیاده سازی پروژه های تبلیغاتی سمعی بصری
خدمات چاپ و تحویل طراحی های محوله به نحو احسن به مشتریان در صورت تمایل مشتری
ارائه خدمات بصورت کاملاً غیر حضوری جهت رفاه حال مشتریان
این گروه به عنوان یکی از خوش ذوق ترین مجموعه‌های ارائه کننده ی خدمات طراحی؛ ارائه ی خدمات کارساز به مشتریان و پاسخ گویی موثر به نیاز آنان را رکن اصلی توسعه ی فعالیت‌های خود قرار داده است و قابلیت ارائه ی خدمات مطابق نظر و خواست مشتری را دارا می باشد. نگرش مشتری‌ مداری حاکم بر فعالیت‌های گروه، از همان ابتدای راه موجب شده است تا افزایش رضایت مشتریان، بهبود کیفیت طرح ها و خدمات، نوآوری و خلاقیت مستمر برای ارایه‌ی خدمات نوین، افزایش کارآیی خدمات پشتیبانی فنی و رقابت سالم و اصولی با رقیبان جزو مهم‌ترین اصول فعالیت‌های گروه ایده کام باشد. مسرور و مفتخر خواهیم بود تا ایده پرداز و پیاده ساز ایده های طراحی شما در اغلب زمینه های طراحی گرافیکی باشیم و با اتکا به یاری ایزد منان و تجربه و تبحر خویش، پاسخگوی نیازهای شما مشتریان عزیز باشیم.

منبع: http://idecom.ir/about/