طراحی و انیمیشن

آموزش و قبول سفارش انواع طراحی و انیمیشن دو بعدی و سه بعدی

طراحی و انیمیشن

آموزش و قبول سفارش انواع طراحی و انیمیشن دو بعدی و سه بعدی

آموزش فلش - تغییر حالت عکس

1. سندی با ابعاد 300×400 باز کنید.
2. به منوی File رفته و سپس از دستور Import دستور Import to Stage را انتخاب کنید. عکسی را که از قبل به همان ابعاد سند تنظیم شده باز کنید.
3. در حالی که عکس در حالت انتخاب می باشد، روی کلید F8 کلیک کرده و سپس گزینه Movie clip را انتخاب کنید.
4. روی فریم های 25، 60 و 70 کلیک کرده و کلید F6 را به ترتیب فشار دهید. در حالی که فرم 70 در حالت انتخاب می باشد، توسط ابزار شکل دهی، تصویر را کمی بزرگ کنید.
5. ابزار Selection را انتخاب کرده و سپس یکبار روی تصویر کلیک کنید. از پنل خصوصیات، فیلتر Blur را انتخاب کرده و مقدار X آن را روی 100 تنظیم کنید. سپس Medium را در زبانه Quality انتخاب کنید.

6. روی زبانه Color Effect کلیک کرده و گزینه Alpha را انتخاب کنید. پس از انتخاب این گزینه مقدار آن را روی 0 (صفر) تنظیم کنید.
نظرات 3 + ارسال نظر
محمد یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 04:33 ب.ظ http://www.mohammad-smcr.blogfa.com

slm pariya khanom weblogeton khar gholadast hatman estefade mikonam
zemnan ba hamon esmi ke goftid peyvand zadam

حسین یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:50 ب.ظ http://hosseinmodabber.blogfa.com

سلام دوست عزیز شما رو لینک کردم .
اموزشاتون واقعا عالی بود . من خودم کارم انیمیشن 2 بعدی است .
تازه گی ها هم شرع به یاد گیری فلش کردم با کلی کتاب و فایل و ... اموزشاتون واقعا کاربردی بود که حتما میام تمام پست هاتون رو میخونم .
خودمم برای اموزش دادن انیمیشن با نرم افزار ی که خودم کار میکنم(anime studio) یه بلاگ به ادرس irananimation.blogfa.com راه اندازی کردم اما به دلیل مشغله کاری نتونستم اپدیت کنم امید وارم که یه روز فرصت شروع رو پیدا کنم .

حتما برای کمک گرفتن در زمینه فلش مزاحمتون میشم .
شاد باشید .

سمانه سه‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 04:02 ق.ظ http://sermeh91.blogfa.com

سلام ممنون از آموزش های خوبتون

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد